divendres, 12 d’abril del 2019

Vocabulari visual de la casa. Adreçat a l'aula d'acollida

Avui ens endinsem en el vocabulari de la casa, cal observar cada làmina i posteriorment realitzar algunes activitats de sota.











(Fitxes extretes del blog Aula d'acollida)


EXERCICIS:

1. Escull dues estances de la casa i anota cinc paraules que apareixen en cadascuna.



2. Imagina't que ets a casa teva, dibuixa i descriu el teu lloc d'estudi.

3. Aporta deu paraules que hagis après de vocabulari sobre la casa.

4. Dibuixa el plànol de com és la teva casa.

5. Contesta en un trenta segons les preguntes següents:

.Anomena tres objectes que hi ha en una habitació.
.Com es diu l'objecte on es pengen els abrics i anoracs?
.En entrar de la casa trobem una estança determinada, és el ___________.
.Soc una butaca allargada, em dic s____.
.Serveixo per a penjar la roba a la terrassa, m'anomeno ___________.
.Tinc molt espai i el cotxe hi reposa, soc el ____________.
.Trec tant de fum com un fumador, i estic a la part superior de la casa: ___________.
.Aparec a les terrasses i balcons i vetllo per la seguretat de la gent, començo per b__________.
.M'envolto de molta aigua, de fet en tinc menys que el mar, soc allargada i estic al lavabo, soc la __________.
.Adorno i ajudo al llit. Gràcies a mi, la gent té més escalfor. Em dic _______.

6. Crea una gamificació per a treballar el vocabulari de la casa.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;