dimarts, 16 de febrer del 2010

Més poemes de d'ESO. Adreçat a l'ESO.



La meva cara canvia quan et veu,

canvia quan et pensa

i fins i tot canvia quan et somia.


Els meus ulls brillen,

brillen amb el color més somiat.


Els meus llavis et criden,

et criden molt fort i et somien.

Ferdaus Oulad
3r d'ESO B



Voldria ser un caramel,

quina il·lusió tant boja

passejar-me

per la teva pell,

desfer-me dins

la teva boca.

Cristina Zurita
1r d'ESO C


Si tens una

amiga que t'estima

més que jo,

que escrigui en

un altre costat,

que aquí hi escric

jo.

Génesis Adrián
1r D'ESO C
Cel fosc, cel clar,
tot el que forma
és el dia
i la nit.
Maria Ybargüengoitia
1r d'ESO B


Si jo fóra el mar
i tu la roca,
faria pujar
la marea
per donar-te
un petó
a la boca.

Jorge Gómez
1r d'ESO B

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Estan al teu costat,

m'he acostumat a estar

als teus braços.





poema

Amb deu mesos d'amor,
he après que l'amor
és molt bonic.



Sergio Gonzalez
1r d'ESO B

Josep Maria Corretger Olivart ha dit...

Hola Sergio!
molt bé, gràcies pel teu poema.
M'anota que has fet temes extra. Pots fer-ne més.

JM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;