dimarts, 26 de maig del 2009

Poemes vencedors de 1r A de Batxillerat


Hola!
Els poemes que més m'han agradat de 1r A són:

El cel és blau,
ple d'estrelles,
i als teus ulls,
n'hi ha una d'elles.

Tu ets el meu amor,
tu ets la meva enamorada,
tu ets la persona
més desitjada.

Les flors del camp són blanques,
blanques com la teva pell,
que em fan sentir lliure,
lliure com un ocell.

Lluny de la foscor,
jo et dono la meva dolçor,
com una bella rosada,
que es deixa anar a trenc d'alba.

Llavors el sol,
il·luminarà el camí,
el llarg camí,
que marcarà el nostre destí.

Junts tu i jo,
caminarem pel camp,
un camp ple de flors,
i morirem junts,
en un mar ple de records.

Helena Estella
25-5-2009

M'agradaria ser sucre
per poder-te endolçar,
ser un poeta enamorat
que per les nits et canta al terrat.

Ser la inspiració del teu amor
i saber que tornaràs
a ser la teva ombra
i està amb tu al costat.

Que amb una sola mirada
tu fas encendre l'esperança
i quedar-me al teu costat.

Però ets una simple il·lusió
i jo mai et tindré
i per això ara moriré.

Héctor Pérez
25-5-09

ENHORABONA a tots dos!!!!!!!!
Que tingueu una bona poesia!!!

Josep Maria
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;