dimarts, 26 de juny del 2012

Teràpia de Shock "Sense tu". Adreçat a tot l'alumnat.








Avui jugarem una mica amb la cançó de Teràpia de Shock, que va esdevenir popular gràcies a la sèrie de TV3 que ja va per la segona temporada.



SENSE TU

___ de nit,
____ tot ____,
estic ____,
i no hi ha ____
____ de nit,
un _____
dins el ____
ella ____ ____ a dins.

Els seus _____,
són brillants,
i un _________ __________,
ja no _____ _____,
____ perduda ,
va marxar,
______ del meu abast
i sempre ______ al meu cor...

Sense tu, jo no puc,
sense ____, si no ____ _____,
sense tu, jo no sóc ______.

És de _____
____ tot _____
no estic ____, no ho _____
Tu ____ amb mi.

Els seus _____,
són ________,
un ________ __________,
ja no ___ ___,
l'he perduda ,
va _______,
_______ del meu abast
I sempre ________ al meu cor...

Si no ______ _____
si no ______ amb mi
jo no ___ puc ______
jo no ___ puc ______.

Si no ____ ______
si no ____ amb ____
jo no et puc _____
jo no et puc _____.

I sempre _____ al meu _____...


De Teràpia de Shock dins "Teràpia de Shock" (2007)


(Imatges extretes de: spectacle.org -fotografia d'Anna Port- i myspace.com)


!!EXERCICIS:

-Escolta la cançó de Teràpia de Shock escoltant-la tres cops. És una pràctica d'audició i d'escriptura. Cal no fer trampes! Aquí teniu el link per a fer l'exercici:



-Cerca informació del grup Teràpia de Shock i escriu una petita redacció de cent paraules, comentant les cançons que més t'agraden i expressant les emocions que et transmeten.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;