dilluns, 22 de febrer del 2010

Poemes d'ESO. 3a part. Adreçat a l'ESO.


A l’hivern tot és nadalenc,
plou i neva, fins i tot
a Jerusalem.
Les aus emigren
a un lloc més calorós.
Cauen blocs de neu,
fins tapar tota
la pradera,
on les vaques
pasturen a l’estiu.

Arnau Zapata
3r d’ESO C




EL TEMPS

El temps passa corrent
i nosaltres no ens adonem.

El temps no és un rellotge,
és un tic-tac.
El tic-tac no para
perquè no descansa.

No ens adonem
i sinó no viurem.

El temps i la vida
estan relacionats.
Poca vida, poc temps,
poc temps, poca vida.

El temps és or perquè
com més ho desitgem,
més ens costarà.

Ferdaus Oudlad
3r d’ESO B





El temps no passa inútilment.
El camí és llarg i no pas sempre
recte. Quan vegem el sol
que va cap a ponent,
deixant enrere
tanta llum i ombra,
no ens tanquem a
l’estança dels records.

Miguel Ángel Oliver
3r d’ESO B



UN AMOR PER SEMPRE


Eren tan sols dos nens quan va començar.
Mirades innocents, jugant els dos.
No pensaven mai que farien amistat.
Van passant els anys i anaven junts al col·legi.
Es van fer adolescents, mirant-se es van besar
i ell li va dir a ella:
“Jo et prometo estimar-te amor meu, no ho oblidis.
Tu ets el meu cor, no existeix més vida,
perquè la meva vida ets tu”.

Marta Romero
3r d’ESO C





No sabia que existies
Fins que un dia ens vam creuar.

El primer petó que em vas donar
a mi, no se m’oblidarà mai.

I ara que no et tinc,
tinc un buit per dintre de mi.

Però aquesta història
teva i meva,
no se m’oblidarà mai.

Hem fet la promesa
que ens tornarem a trobar.

Perquè aquesta història,
aquí no s’ha d’acabar.

Irene Sayavera
3r d’ESO B





Els gira-sols dels camps
molt bonics i groguencs,
amb els seus pètals blancs,
grossos com un plat.
I reclòs d’un prat verd
i amb flors de colors
molt boniques, perquè
les veu tothom.

Mario Pazmiño


3r d’ESO B
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;