dimecres, 26 de febrer del 2020

Concurs de microrelats a 4t d'ESO (2). Adreçat a tothom

Us presento els millors microrelats de l’altra classe de 4t d’ESO. Espero que els gaudiu força!

1r premi
Les edats mentals
(Per Alba Estiarte)
Adeu! Avui començaré pel final. Encara no he mort, però a aquest pas, no em queden ni dos dies, ni sé quants anys tinc. Jo em sento de vuitanta, però crec que no en tinc ni la meitat.





2n premi
L’illa
(Per Albert Palau)

Un dia em van preguntar que m’enduria a una illa deserta, òbviament, un vaixell per marxar.





3r premi
La victòria
(Per Hèctor Vila)
Hi havia un jugador molt dolent de futbol, però finalment va marcar el gol per donar la victòria... En porteria pròpia.



(Imatges extretes de: Residència Sol i Natura, Pequeña Paloma, CCMA)


EXERCICIS:
1. Explica què és un microrelat. En sabries fer un? Com el faries?

2. Quines penses que han de ser les característiques d’un microrelat per tal de ser atractiu? Raona la teva resposta.

3. Opina sobre quin dels tres microrelats t’ha agradat més i per què?

4. Participa i escriu un microrelat.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;