dimarts, 8 de març de 2016

"En busca de Bobby Fischer". Treballem el film. Adreçat a l'ESO




Després de visualitzar el film, seràs capaç de contestar a les preguntes següents?




!!EXERCICIS:

1.  Qui era Bobby Fischer? Qui era Josh Waitzkin?

2.  Per què es deixa guanyar al campionat en Josh? Creieu que és una bona opció?   El seu pare actua de manera correcta?

3.  Què provoca l’empipament entre el pare i la mestra?

4.  L’entrenador Bruce prohibeix que en Josh jugui al parc, per què?

5. La mare d’en Josh veu com l’entrenador Bruce provoca a en Josh i decideix prescindir dels seus serveis. Quin és el motiu?

6. A la partida final del campionat l’adversari Jonathan no accepta les taules, per què penseu que ho fa?

7. Quan perds en alguna cosa o no et surt com a tal, acceptes la realitat o bé actues malament? Argumenta la teva resposta.

8. Què ens aporta saber jugar als escacs en el nostre dia a dia?

9. Si saps jugar als escacs vol dir que domines les matemàtiques? Raona la teva resposta.

10. Contextualitza la present frase dins la pel·lícula i per què: 

    "Tens un gran cor i això és el més important en aquest món".


11.Comenta la present afirmació que diu en Josh. Quan ho diu i per què?

"De vegades és millor no ser el millor, així si perds no passa res".


12.  T’ha agradat visualitzar el film?  Per què? Has après alguna cosa útil amb la seva visualització? Quina?

13.  Què t’ha semblat la unitat didàctica “La reina que volia manar” i que ha treballat la competència lingüística juntament amb la competència matemàtica? Raona la teva resposta.


(Imatge extreta de: cdn.blogs.revistagq.com)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;