diumenge, 9 de febrer del 2014

L'irascible desig. Desembre del 2013. Adreçat a tothom

El desembre passat va aparèixer el meu nou poemari en edició de paper que de fet ja havia aparegut el setembre del 2011 en edició digital, s'intitula "L'irascible desig" un poemari que em va costar molt d'estructurar. Inclou uns poemes dels quals en vaig quedar molt content, escrits des de l'ànima, expressant què sentia en cada moment. Sempre m'ha agradat escriure i quan em vénen idees les intento vehicular.



 (desembre 2013)


.Us deixo amb un petit tast del llibre:





El meu primer poemari fou "Camins d'exili" aparegut el juny del 2012. Una bona col·lecció de poemes escrits amb molt de sentiment. Em va fer molta il·lusió poder veure editats en paper alguns dels meus poemes i poder-los gaudir amb la família, per mi va ser un regal caigut del cel. Avui dia, gràcies a Internet podem fer alguns petits somnis realitat.



 (juny 2012)


.Us deixo amb un altre tast del llibre:
Aquests dos poemaris estan editats sense ànim de lucre i tan sols es poden adquirir per Internet. L'autor no hi guanya absolutament res, tan sols, el petit goig de veure quelcom editat amb cara i ulls i si a algun conegut, familiar o exalumne li fa gràcia d'adquirir-los, de llegir-los, doncs estaré encantat, molt agraït.


.Altres poemes que podeu llegir:

Dos reculls de poemes de diversos autors en benefici de la Marató 2011 i 2013)

http://arcespriu.blogspot.com/

(Inclou: "Amb els ulls closos": http://arcespriu.blogspot.com/search/label/Josep%20Maria%20Corretger%20i%20Olivart


http://poemesperalamarato.blogspot.com/

(Inclou: "Eres tota una dona": http://www.locantich.cat/2012/01/eres-tot-una-dona-poemes-per-la-marato.html)
(Imatges extretes de : bubok.es)
!!FÒRUM:
1. Si has adquirit algun dels dos poemaris o has llegit alguns poemes inclosos en ells, pots opinar. Quins t'han agradat més i quins menys i per què?
2. Pots opinar sobre l'edició en llibre, si t'ha agradat o l'has trobat senzilla.
3. Llegeixes poesia? Et costa? Per què? N'escrius? T'avergonyeix haver d'expressar els sentiments?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;