dimecres, 12 de juny del 2024

Misteris de Ponent (6). L' home de la finestra. Adreçat a tothom

 

Al carrer La palma de Seròs hihavia un senyor que tenia dificultats per a caminar. Difícilment podia sortir de casa a fer un vol o retrobar-se amb els seus amics al cafè del poble. Per aquest motiu, sempre el podies veure llegint quelcom o que als vespres guaitava per la finestra amb mode xafarderia. Però vet aquí que un dia la mort el va anar a buscar. La nit que va traspassar vaig pensar en ell tot el dia, perquè ja era com un més de la família i sempre l’observava des de casa, tot i que de vegades m’incomodava. No em vaig poder estar de tornar a mirar cap a aquella finestra que tantes vegades havia emprat per a fitar amb detall l’exterior. De sobte, el vaig veure altre cop allí assegut, com a sempre. Com podia ser? Si havia mort feia unes hores. Era alguna mena de visió estranya? Amb cara de sorpresa vaig córrer ràpidament per la casa per advertir al meu germà que estava a la seva habitació sobre aquell fet. Al cap de pocs minuts, ja tornava a estar davant d’aquella finestra, ara amb el meu germà. Tots dos vàrem mirar una vegada més en direcció cap a aquella finestra veïna i que m’era tan familiar. Malauradament, i per sorpresa nostra, allí no hi havia ningú. Havia desaparegut. Tan sols hi havia la seva cadira, ara ja buida i desafiant el pas del temps. Mai oblidaré l’home de la finestra.

David Fernández, 3r d’ESO 

[Imatge extreta de: Pexels]

 

EXERCICIS:

1. Explica un fet misteriós que hagi succeït al teu poble o ciutat.

2. Fòrum: creus en els misteris? Per què? Ens atrauen els misteris? Per què ho creus així?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;