dilluns, 18 de maig del 2009

Una cançó bonica per a 1r ESO


Hola a tothom!!


Una cançó per a primer d'ESO que ens ensenya alguns valors que de vegades es perden a les aules. Us ajudarà a aprendre més a les classes de català i a participar amb els companys/es, a ajudar-vos. La lletra no té desperdici.


Si vaig jo sol pel món,

quedaré trist, ben trist.

Si no estimo el company

mai no seré feliç. (Tornada)


Si a l'hora de jugar,

jo li dono la mà,

si a l'hora de plorar,

jo estic al seu costat.


(tornada)


Si a l'hora d'estudiar,

jo li dono la mà,

si a l'hora de resar,

jo estic al seu costat.


(tornada)


Si a l'hora de cantar,

jo li dono la mà,

si a l'hora de somniar,

jo estic al seu costat.


(tornada)


N.B. Bé, recordeu: Estima si vols ser feliç, estima i tot canviarà, estima i així descobriràs l'alegria d'estimar.


Ànims en aquest final de curs.


Josep Maria.


!! EXERCICI:

-Ara tu pots cercar una cançó popular que coneguis i pots enganxar-la a sota on hi diu "comentaris" si ho desitges. Gràcies.


2 comentaris:

sergi gonzalez ha dit...

Aquesta canço es romantica i sentimental i mostra i ensenya que et tens de portar bé amb els teus companys.

Josep Maria Corretger Olivart ha dit...

Celebro que t'hagi agradat Sergi però podies fer l'exercici.

JM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;