dijous, 28 de maig del 2009

Poemes guanyadors de 1r de Batxillerat B


Hola!
Aquest cop vosaltres sou els protagonistes del meu blog.

Els millors poemes d'aquest grup són els següents:


Comencen a florèixer les flors al camp,

al mateix temps que al meu cor,

floreix el teu amor,

la sensació que tinc en primavera

és inexplicable, l'amar-te

em fa volar entre les colorides.

El seu aroma em recorda a

la frescura dels teus petons.

La primavera s'acaba i el teu amor

s'apaga, es dilueix,

només espero amb desconsol

la primavera següent, per tornar

a tenir-te als meus braços.

Desitjo que la primavera sigui eterna,

així mai oblidaria els teus ulls

i la intensitat dels teus petons.


Sofia Fojo

26-5-09


L'amor durant la primavera

la sang de les persones altera.

La gent enamorada en passeja

pels llocs més romàntics de la ciutadella.


Tothom algun cop s'ha enamorat

i el seu cor va tenir un forat,

que va acabar amb un cor trencat.


La millor estació per anar amb parella

és durant el període de primavera

perquè la teva sang i la de la parella,

aquesta estació sempre te l'altera.


Francisco Javier García

26-05-09


Enhorabona per estar tan inspirats!!!!!!!

JM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;