dilluns, 15 de desembre del 2008

HO, HO, HO. Bon Nadal a tothom



Hola!!!!!!!!!

Bon Nadal a tothom que visiti el meu bloc, també a l'alumnat i a la professora que em fa el curs de TIC. Espero i desitjo que comenceu amb bon peu el 2009, jo només el començaré amb un de bé, i no és broma. En tres dies vaig al quiròfan a per dues falanges. Per tant, us deixaré uns dies "amb bones mans", salutacions i salut que és el primer.


Passeu unes bones festes i que tota la pluja de felicitat que caigui aquests dies us agafi sense paraigües. Per cert, aquesta frase no és meva, l´he plagiat. Però no ho digueu massa fort.
Segurament estaré grogui uns dies si abans no trobo taxista, bé, quan pugui ja tornaré a treballar. Ànims i endavant.


Una fortíssima abraçada i molts petons per a tothom.


Josep Maria

2 comentaris:

Anabel ha dit...

Bon Nadal i creuarem els dits el dia de l'operació (que allò de resar no fa per mi) per a que tot surti perfecte!

Josep Maria Corretger Olivart ha dit...

Gràcies Anabel.
JM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... { /* Bordes redondeados */ border-radius: 15px;