![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQ4-AAPx-tAv8VTKa-5-dE0006HcSrWnekrONTi8xrvtFhKXmsNdnw30-rTrziZdwOtkEiL2S5cGMO8JFzNM8bi5wkm0sxZCJK2YP6qOTKLODUID22s5WY8SX1WFj0Xytd9iI52BqGh8Rw/s400/exsol2.gif)
En aquest link que adjunto a sota hi ha molt ben explicats i de manera esquemàtica tots els documents administratius. És bàsic conèixer-los perquè a la vida quotidiana sempre n'haurem de fer o rebre: sol·licituds, certificats, saluda, invitacions, resolucions, informes, acta de reunió, memòria... jo com a professor no paro de fer-ne, ni de rebre'n, de fet ja els considero uns bons amics.
http://www.ub.edu/criteris-cub/criteri.php?id=300#300
(Fotografia extreta de: xtec.es)
!! EXERCICI:
-Dóna una ullada al material del link i realitza una acta de reunió.
-Escriu els elements bàsics per tal de portar a terme una bona sol·licitud a nivell formal.
-Redacta una invitació formal a un amic en la presentació del teu llibre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada