![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEinxjp_CDnT51g2z0AusGOgS_82i0JvqENbhbdmLZ5rvIaJZEBMg1hXZtQe-z5i4h2kbUW8vkoaC6ue_bHy_OVmwFLMdEmk8cNvm1St9j58nYq-tugg5piJ8NlYl3_EEiMJIl0MH7T2gNr4/s280/llengua.gif)
Hola!
Us van bé les vacances? Espero que sí. Us adjunto una enquesta, la darrera que ha realitzat L'observatori de la Llengua Catalana que es troba ubicat a Barcelona. És un estudi molt interessant centrat en la nostra llengua, que ja sabeu que cal cuidar més i utilitzar-la al carrer o a casa i no com diuen alguns "sols en la intimitat". Bé, espero que recordeu allò que sempre us dic a les meves classes: "Cuideu-me el català i recordeu que sense català no hi ha paradís!".
N.B. Les pàgines més interessants van de la 29 a la 34. Però n'hi ha més.
!! EXERCICI:
-Quins són els percentatges actuals sobre l'ús de la llengua catalana a Catalunya? En quines zones de Catalunya es parla més? Quin és el nombre total de parlants de català i quants el coneixen?
Bon estiu!!!
http://www.demolinguistica.cat/web/DOCS_CRUSCAT/publicacions/anuari_2005-07.pdf
Bon estiu!!!
http://www.demolinguistica.cat/web/DOCS_CRUSCAT/publicacions/anuari_2005-07.pdf
En la següent pàgina sempre podreu consultar els darrers estudis sobre l'ús del català que ja sabeu que tant em preocupa: